Betingelser og vilkår

Betingelser og vilkår

Personopplysninger I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi vil ikke dele dine personlige informasjon til tredjepart.

 

Erstatningsvarer: Ved utsolgte varer, finner vi tilsvarende eller bedre alternativer for deg. 

Våre kurver er vakkert pakket inn med cellofan og elegante sløyfer for å fullføre den perfekte gaveopplevelsen.

 

Cookies Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg.

 

Leveranser utenfor Oslo/omegn Levering med Bring har en leveringstid på 1-3 dager, avhengig av hvor mottakeren bor i landet. Vi kan dessverre ikke garantere å levere akkurat den dagen du ønsker.

 

Levering i høytider som JUL og PÅSKE I høytider har vi stor pågang og alle vil sende og motta sine gaver før jul og påske. På grunn av stor pågang før påske og jul kan vi dessverre  ikke levere akkurat den tiden dere ønsker. Vi anbefaler derfor å heller sette en tidligere utleveringsdato slik at man heller sikrer seg at pakken kommer litt tidligere enn at den kommer for sent.

 

Levering av Bukett Norge Buketten blir levert fra lokale blomsterforhandler over hele Norge. Dersom du bestiller blomster som et tilbehør, må du vite at matgaven blir sendt fra Oslo. Det betyr at mottakeren vil få 2 pakker.

 

 

Ansvar og leveringsbetingelser Bestiller (kunden) er ansvarlig for at leveringsinformasjon til mottaker er fullstendig og korrekt. Hvis det oppstår forsinkelser i leveringen pga. uriktige eller ufullstendige opplysninger (inkludert dørnummer) oppgitt av kunden, vil bestillingen ikke bli refundert. Les mer på Bring hjemmeside

 

Om pakken bli returnert: Hvis pakken vi sender til mottakeren ikke kan leveres på grunn av mottakerens fravær, vil den bli returnert til nærmeste butikk. Mottakeren bes hente pakken snarest, innen en uke fra første leveringsforsøk. Perioden kan forlenges av mottaker opptill 14 dager. Etter en uke returnerer Bring pakken til oss, og vi pålegges ytterligere kostnader for returfrakt. Dersom avsender ønsker at vi sender pakken på nytt, vil det påløpe kostnader for returfrakten samt en ny fraktkostnad fra oss til mottakeren. Vi ber om forståelse for disse kostnadene knyttet til retur og ny levering. Les mer på Bring hjemmeside

Personopplysninger I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi vil ikke dele dine personlige informasjon til tredjepart.

 

Cookies Cookies brukes til å lagre logg-inn eller handlekurven mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre noen ordre på nettstedet vårt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker cookies for å lagre personlig informasjon om deg.

 

Leveranser utenfor Oslo/omegn Levering med Bring har en leveringstid på 1-3 dager, avhengig av hvor mottakeren bor i landet. Vi kan dessverre ikke garantere å levere akkurat den dagen du ønsker.

 

Levering i høytider som JUL og PÅSKE I høytider har vi stor pågang og alle vil sende og motta sine gaver før jul og påske. På grunn av stor pågang før påske og jul kan vi dessverre  ikke levere akkurat den tiden dere ønsker. Vi anbefaler derfor å heller sette en tidligere utleveringsdato slik at man heller sikrer seg at pakken kommer litt tidligere enn at den kommer for sent.

 

Levering av Bukett Norge Buketten blir levert fra lokale blomsterforhandler over hele Norge. Dersom du bestiller blomster som et tilbehør, må du vite at matgaven blir sendt fra Oslo. Det betyr at mottakeren vil få 2 pakker.

 


Ansvar og leveringsbetingelser Bestiller (kunden) er ansvarlig for at leveringsinformasjon til mottaker er fullstendig og korrekt. Hvis det oppstår forsinkelser i leveringen pga. uriktige eller ufullstendige opplysninger (inkludert dørnummer) oppgitt av kunden, vil bestillingen ikke bli refundert. Les mer på Bring hjemmeside